Bra dagar

Igår var det en bra dag. Föreläsning var dock i tristaste laget, är så less på statistik och endast nedrans statistik! Så jag for postade ett brev istället och kände mig duktig och for sen hem och sov, min eftermiddagslur. Tuss ringde och väckte mig, tack tack! Sen tog vi en frisk vinterpromenad med mössar och vantar och mysiga buffkläder till haga och åt Martina *stjärnan i köket* Nygrens mat. Det var gott och mysigt och tryggt. Julgodis till efterrätt, jag kletade kakao på alla mina kläder, några gånger. Planerade för våran sista (!) frejdamiddag innan jul. Vi ska vara hos mig nästa vecka för där är det jul (kul). Gick sedan hem. Jag gillar att vara ute och gå i kylan, när man är lagomt uppstoppad med kläder.

Igår var en bra kväll. Pluggade när jag kom hem och var inte alls trött, bra bra enligt min plan. Jag sköljdes över av en känsla av lycka. Det var väldigt konstigt. Men just för stunden så kände jag mig rätt så lycklig. Lovely och lugnande.

Idag var en bra dag. Hade seminarium om utsatta barn och det var väldigt intressant. Jag blev så stolt över mig själv för jag satt inte bara där tyst, utan jag sa faktiskt saker. UpyougoFrida.

Har nyss varit nere i förrådet och bökat, det är roligt. Hittade kläder jag glömt bort och min saknade adventsljusstake i kvadrat trä. Nu är det jul på riktigt i min lägenhet. Dags att äta nån clementin, leta Nemo, kolla till brödet som är mitt i bakningsprocessen och sedan plugga.

Glögg och pepparkaksbollar, min nya grej?


Kommentarer
Postat av: tess

pepparkaksbollar? :D

2008-12-10 @ 18:05:22
URL: http://tessibus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0