MåndagsPSyyjk

Det svider lite i näsan, jag tror nån bet mig där nyss. Det är mörkt ute och jag funderar på att tända alla mysbelysningar jag har på mina 28 (29?) kvadrat, idag kanske jag skiter i el-kostnaden. Nemo bökar runt i sitt favvo-kuddfodral och jag ler. Min kropp är trött efter helgens jobbande, fast jag tycker om att jobba + pengar så det är värt det, men mitt psyke skriker efter att få vara hemma en kväll och bara vara. Det var länge sedan och jag saknar lugnet, för en liten stund. Jag försöker vara duktig, men saknar en 2 meters hög julgran. Ge mig en lussebulle och en klump pepparkaksdeg så blir det nog bättre.

Jag tycker om underbara människor.

Kommentarer
Postat av: martina

jag tycker om DEJ!



Du är superduktig som jobbar och pluggar och allt mellan himmel o jord, men jag hoppas du får in lite vila också. Kanske i jul?! kanskekanske.



Du är så himla bra, puss!

2008-12-08 @ 17:30:03
URL: http://mae.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0