Teorier...

Sjukanmälde mig från jobbet idag, bra gjort Frida. Just nu är nyår viktigare än pengar. i vanliga fall bryr jag mig inte om nyår, men i år är det speciellt. Mina älsklingar!

Josse har en teori: att jag aldrig blir frisk för jag aldrig anser mig vara tillräckligt sjuk för sängliggande. Mitt halvsjuka tillstånd (enligt mina kriterier) är sjuk sjuk för de flesta andra. Så länge man inte svimmar äre lugnt.... eller?

Gos med Nemo idag och kurering på högsta nivå.

LINA: försökt kommentera din blogg men går aldrig, så jag skriver till dig här istället! Finismage du har fått, helt sjukt! Jobba inte ihjäl dig bara. Vi måste verkligen ta och hitta nå passande hål i våra scheman så vi kan ses gumman! älska och puss!

Kommentarer
Postat av: Emmy

Hurra vad bra hjärtat att du är hemma idag! Ja, nyår är viktigt!! =) Krya på dej nu! Puss!

2008-12-29 @ 09:58:58
URL: http://parvusangelus.blogg.se/
Postat av: Tuss

Hej min fina vän, vi ses snart, längtar=)

Puss puss

2008-12-29 @ 16:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0