Unga mödrar...

...Tänker dom inte eller är dom helt enkelt bara dumma i huvudet? Och nu menar jag inte unga mödrar i allmänhet, såklart, utan vissa mödrar som är med i tv-programmet "unga mödrar" som visas på 5an. Mamman och pappan till ett litet spädbarn sitter och röker vid köksbordet, när bäbis sitter alldeles bredvid! Jag blir så himla arg! Okej att ni vill ha rök i era lungor, det är erat beslut, men för fan låt inte erat barn straffas för det! Rök utomhus tack! Ibland tycker jag att dom borde döpa om programmet till "dumma mödrar".

(återigen, jag tycker inte att unga mödrar är lika med dumma mödrar! men man är dum om man röker i närheten av sitt spädbarn.)


Kommentarer
Postat av: martina

du! appropå inte alls det här med unga mödrar men appropå julmarknad....! Vill du gå med mej o Emmy på söndag på gammlia? puss

2008-12-03 @ 23:27:10
URL: http://mae.webblogg.se/
Postat av: Tuss

Å vilket fint kort då har bytt till, jag blir alldeles glad=)

2008-12-04 @ 13:51:04
URL: http://tingelingtuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0