Flipped upsidedown, and around.

Tog mig till skolan fast jag var feberyr och allmänt low. Det var bra och dåligt, men mest bra och nästan bara bra, för det var lärorikt och väldigt viktigt. Intressanta föreläsningar och bra inför hemtentan som kommer imorrn. Fick tillbaka förra hemtentan och JIPPI! Jag fick VG! Woohoo. Inte många som fick det, tydligen petigt. Jag skrattade och hade roligt med top-notcharna. Det är givande och positivt.

Min värld har dock vänts upp och ner. Jag vet inte alls vad jag ska tro längre. Tomt och i chocktillstånd, eller njae kanske inte chocktillstånd men jag ville verkligen tro nåt annat. Jag vet inte om jag kan vara naiv och godtrogen längre. Vet inte alls vad jag ska tro. Det är som... neee.... eller asså... nee. det går inte ihop. Tur att jag har nån vid min sida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0