Grymma gymma-tjejer

Jag höll mig vaken på hela föreläsningen igår! Duktigt av mig. Dock var älsklingen och jag störda i huvudet, men det är roligt, vi skrattade iaf. Haha. Sen gick vi vilse under marken, köpte knark och hämtade ett hemligt, mysko paket på hotell björken. ICA utan framgång. Jag köpte färdig kycklingpytt. Uscha va hemskt! Inte bra med frysmat. IKSU med älsk Ubbe och det var bra, och gick bra fast jag var dageneftersegochallmäntkokoihuvudet. Sällskap hem med Tuss, mys. Däckade sen i soffan, en välförtjänt däckning. Jag höll mig faktiskt vaken hela dagen! Woohooo! Fast inte fan hjälpte det nattens sömn, vaknade 1 första gången. Seriöst!?!?!?!?!! (utropstecken!!!)

Idag är det en ny dag som ska bli en bra dag. Tror vi har flams-läraren idag, han är så himla rolig! Kan då aldrig somna på hans föreläsningar, tack och lov. Det blir skojsigt! Sen plugga? Skulle iaf behövas. Koko. Nu ska jag hitta nå kläder jag känner för att ha på mig idag.

Just ja, jag tycker inte om när jag får en påminnelseräkning med förseningsavgift när jag inte ens har fått en första räkning, och borde inte ha gjort det heller för jag ska inte betala den här månaden! Morr. Måste ringa till människorna i kvadrat sen idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0