Hjärnlös och vart tog mitt förstånd vägen?

Det har varit en himla bra helg, i stort sett... Men jag har inte använt min hjärna så flitigt, mindre bra.
Det var råååligt hos Martina igår kväll! Längtar till nästa helg! Och tack Tuss för sällskapet och allt det andra.

Hjärnlösa ageranden:
1. Hade tydligen köpt biobiljetter till i torsdags, inte fredags. Tack och lov gick det bra ändå. Jag skyller på sf's hemsida.
2. Råkade krossa en glögg-flaska i kyrkan. Jag klandrar den dåliga flaskan.

Nu undrar säkert nån vad jag gjorde i kyrkan med en glögg-flaska. Tuss och jag skulle nämligen lyssna på Emmy och hennes kör som hade en konsert. Efter vi hört henne sjunga skulle vi gå till Martina på fest. Så jag hade med mig alkoholhaltiga drycker i en kasche (kasse) in i kyrkan. Kan bara inte ha varit enbart mitt fel! För jag ställde kaschen på golvet och helt plötsligt var det ett glögg-hav på golvet. Gosh så jävla pinsamt! Fan vad jag skämdes. Åååh. KOKO.


Kommentarer
Postat av: martina

Haha simla roligt, du är underbar. hade ni kul på corona?

2008-11-16 @ 18:17:40
URL: http://mae.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0