Insikter

Det är ett pick-us-up-trick att säga till en bunt studenter "glad helg, nu slutar jag här" en timme före utsatt slut-tid. Av den extra lediga timmen hängde jag med älsklingen och Erica i basturummet, virrade runt i korriodorerna och klagade över regnet, och räknade ut hur mycket vi klagar varje dag. Tack och lov att vi har nära till skolan!

Nu har jag sovit lite, tänkte att det vore bra eftersom jag inte kunde hålla mig vaken, vilket gör att jag förmodligen kommer vara ännu tröttare 3 i natt, så eftermiddagslur var nog behöveligt.

Saker jag ska börja göra:
Hänga i rödarummet
Skälla ut en massa kundtjänster för att dom låter en vänta så länge, studenter är inte gjorda av pengar! (eller tålamod)
Bli duktig
Stretcha som en galning i flera timmar så jag kanske slipper träningsvärken (fast den är ju lite nice)



Kommentarer
Postat av: Emmy

shit.. tror jag tog i lite för lite igår.. jag har då ingen träningsvärk idag.. kanske kommer imorn.. =) Puss

2008-11-14 @ 15:58:11
URL: http://parvusangelus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0