Jag vill ha en skalman-klocka.

Jag behöver en äggklocka för mina vanliga klockor är kassa när det kommer till äggkokning (eller så är det kanske jag som är det, men tycker min första teori är bättre).

Förstår inte hur jag kan vara så jävla trött hela hela hela tiden! Eller nee kanske inte hela tiden, är nog pigg en eller två timmar om dagen. Woohoo. Började 8 imorse och kunde knappt hålla mig vaken, vilket var väldigt pinsamt eftersom vi hade seminarium med min basgrupp och var 6 personer i ett litet rum. Hade nog märkts om jag börjat snarka. Tänker att jag ska hålla mig vaken hela dagen, men hur fan ska det gå till om jag inte kan hålla ögonen öppna?

Tänkte att jag skulle bli piggare när jag började träna, nope. Tänkte att det skulle bli bättre med sömnen när stressen lagt sig litegrann, nope. Trodde jag skulle kunna hålla ögonen öppna nu när det är ljust av snön ute, nope.

Kommentarer
Postat av: Ubbe

Tänker att du kanske blir piggare om du äter ordentligt?

2008-11-17 @ 13:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0