Patent på äggskals-skalle?

Den blonda Frida har än en gång sipprat fram. I huvudet på henne:

"Asså jag fattar inte varför det här lakanet är så jävla litet! Kan ju inte vara till en 1.20 cm's säng heller! Men det stod väl det på förpackningen när jag köpte det? Aja jag provar en gång till, vem vet, det kanske inte var så litet som jag tycktes mig komma ihåg. (Lägger lakanet på sängen, drar och sliter...) Va fan!? Det är så här litet! Så jävla knäppt! En till sak jag inte förstår är varför det är dubbelt tyg (vet vad ni tänker nu, men vänta med det lite). Jag har ju letat efter hål som man kan stoppa in täcket i, utan att hitta det, flera gånger dessutom! Hmm undra om man man kan sprätta upp det, då kanske det blir bra lakan-storlek, men det kan ju inte vara tänkt att man ska göra det, eller?! Aja. (Börjar vika ihop det) VA FAN!!! Där var hålet. Ojsan hoppsan det var nog inget vanligt lakan, utan ett påååååslakan. Koko.

Ibland undrar jag var jag använder min hjärna till. Till mitt försvar vill jag dock säga att jag använt det som lakan flera gånger (eller det kanske inte är nå bra att säga det) och inte hittat nåt hål nån gång! Aja. IQ-äggskalle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0