Tinnitus uppdatering

Kommer inte ihåg hur det är att sova en hel natt, det är inte hälsosamt. Tjutandet i mina öron gör inte det lättare heller. Tack och lov hade jag sovmorgon imorse, men gick upp och åt frukost vid vanlig tid för att sedan gå och lägga mig igen. Jag har kanske kommit på en sak som kan hjälpa mig att sova lite bättre, nämligen att lyssna på mp3'n medan jag försöker somna, på lägsta volym såklart (helt sjukt hur hög den lägsta volymen är förresten). Nu måste jag bara lägga in några lugna, sööööövande låtar på mp3'n. Det får bli ikväll, föreläsning snart och sen jobb i 3 h. Pengar, ja tack!

Jo förresten, har gjort veckosallad nu! Bra bra. Dessutom rengjort Nemos transportbur, betalat räkningar, strukturerat upp vad jag behöver inhandla till julestöket. Nu fix, dix och mix.

Kommentarer
Postat av: Tuss

hej tjejen hur blev salladen??? god kan jag tänka=)

Ha en underbar dag.

Karm kram

2008-11-26 @ 12:20:35
Postat av: Emmy

Å va duktigt me salladen! Får se om jag får ihop nån sån innan jag ska flytta! ;P Hoppas du är pigg imorn så du orkar gå me till iksu! Himla trist att träna själv.

2008-11-26 @ 12:54:30
Postat av: tess

va duktig du är stumpan! :D

2008-11-26 @ 15:52:58
URL: http://tessibus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0