Trötthet i en burk

Sov pissit dåligt inatt, nästan sämre än vanligt, om det nu är möjligt. Tror det var för att jag låg och spände mig hela tiden för att jag inte skulle sova längre än 8. Hmm lät konstigt. Aja. Klev iaf upp vid 7, åt frukost och väntade på att pappa skulle komma å så for vi ut på Maxi och handlade. Nu har jag en riktig adventsljusstake så jag kan tända ett nytt ljus varje söndag. Hem och sova sen...

Beach kl 13 idag. Uppslutningen var lite halvdan idag, 4 tappra trötta nästan helt opeppade tjejer. Men vi spelade på i cirka en timme ändå, var roligt när vi inte stod och sov. Gått hem i vinterkylan och gäspat som en gris och det kändes nu som det var flera dagar sen vi var och spelade beach. Skumt.

Nu ska jag julstäda... fast jag kommer nog att somna med damsugarn påslagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0