Utdrag från min (våran) kväll

Trion, den första trion, samlades återigen nu ikväll. Det var alldeles för länge sen sist. Jag älskar mina preggos! (som tres så fint kallade sig själv och lina) Så mysigt och så roligt och så tryggt och så underbart. Myspys!

Lina for för ett tag sen för att köpa nikotinfrialjus... eller vad det nu var. HAHA. Underbart.

Innan Tres for...
Tres: Kan du vända ut och in på min tröja?
Frida: Jo visst.... (Hmm kan man inte vända på en tröja när man är gravid? aja....)
Tres: Ja men mina naglar (just målat nagellack).
Frida: JAAAHAA! Jag som trodde att man inte kunda vända på en tröja när man är gravid. HAHAHA.
Och så klär jag på Tres, som ett litet barn. Hehe.

Kvällens funderingar: Vart är mjölken i brösten? I en storbehållare eller? Mjölkkörtlar, som går samman? Och vart kommer bläck ifrån? Är det verkligen från bläckfisken? Hur kunde man isåfall fånga sånna förut?

Tänkte avsluta med ett avvänjningsprogram
HOW TO LOSE YOUR STENTUGGS BEROENDE
Frida: Asså det låter knaster knaster när Nemo tuggar på sina tår.
Tres: Typ som när man biter på naglarna?
Frida: Ne mer som grus, eller stora stenar. Iofs jag brukar inte tugga på stenar så ofta, jag försöker sluta.
Tres: Aah det försöker jag med.
Frida: Försöker som avvänja mig, efter grus kommer jag nog tugga på sand.
Tres: Jag är nånstans där mittimellan nu, typ grovkornig sand.
Frida: Ja men vad kommer efter sand då? Typ glas? För det är ju gjort av sand...
Tres: Neee, då kommer typ dammtussar, men går bra med bomull oxå, inte lika mycket kvalster i det.
Frida: Fast bomull blir ju som luddigt.
Tres: Ah men det är nyttigare.
Frida: Sen blire nog att tugga på sockervadd, det smälter ju som i munnen efter ett tag, och då kanske man vant sig med att inte tugga på nåt.

Ne just ja, avslutar med en bild!

Den bästa trion...


...hade myskväll...


...och strumpkorts-tagning.

Kommentarer
Postat av: tess

hahaha :D

2008-11-28 @ 23:42:50
URL: http://tessibus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0