Frivillighet och studs.

Jag har läst bok ikväll, en frivillig bok som jag vill läsa, men inte hålla i. Den är bra och även fast jag läst 500 sidor så är jag inte uttråkad (halva kvar!) Valde att läsa saker jag vill läsa ikväll, istället för att plugga inför hemtentan, när jag ändå inte vet vad som kommer att komma på den. Kändes som ett bra beslut. Hemtentan tar jag itu med när jag har den i min hand. Läste i min massiva bok igår kväll med, innan jag skulle sova. Kunde inte sluta läsa för han (huvudpersonen, som även är författare till boken) satt i indiskt fängelse och jag klarar inte av fängelser, )böcker, filmer, serier som håller till i fängelser) så jag var tvungen att läsa tills han inte längre satt i det hemska brutala fängelse som det faktiskt var. Tur att han inte var kvar i fängelset boken ut. Haha.

Nemo är snällare när jag är galnare och hoppar å studsar omkring i lägenheten som en oorganiserad fartfläkt. Det är roligt och jag blir glad. Jag tycker om att vara glad.

Just ja, jag trillade och tog emot mig med min fiskhand på vägen till Uni. AJAJAJAJAJ. Det kommer jag få sota för i flera dagar framöver. Fast det gör inget för jag fick fortfarande VG och imorrn ska jag lämna Nemo hos Magnus och sen ska jag ha givande föreläsning i skolan och sen ska vi till Fubbe i Lycksele! Woohoo. Gänget ska samlas igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0