'*&#/½

Fick arslet ur vagnen och ringde till csn idag, och det var ju fan bra det. Dom väntade på mina förra studieresultat innan dom beslutar om jag får csn nu, och dom lär ju inte komma eftersom det inte finns några! Måste skriva ett personligt brev om varför jag inte gick klart kurserna och skicka med mina läkarintyg. Fan så jävla drygt. Som att det inte är nog med saker just nu ändå. Jag har knappt hunnit andas på flera dagar. Och nu måste jag sätta mig och skriva vad var för fel på mig.

Kändes iaf lite bättre i skolan idag, hade en föreläsning om.... ja va fan handlade den om? Typ nåt med forskning. Och trevliga tjejer i min klass. Det gillar vi. Nu måste jag göra tusen saker samtidigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0