Mitt val för kvällen

Struntar i VG-uppgiften, jag väljer livet i stället. Just nu känns det inte som rätt val, och förmodligen inte imorrn heller då det är redovisning för hela slanten. Men någon gång i framtiden kanske jag kan titta tillbaka och inse att jag valde rätt, för hälsan ska väl gå först, eller?

Kvällen är iofs inte slut, kanske stannar uppe länge, sover ändå skit så vad spelar det för roll? Aja, får se. Jag känner mig bara så jävla misslyckad om jag inte får vg (och då måste jag göra vg-uppgiften). VG är ju fan inte bra nog egentligen, inte i min värld, och nu ska jag bara nöja mig med ett g? JA JAG VET, DET ÄR ETT I-LANDS-PROBLEM. Men dock ett problem. Men livet ser inte lika ut som det gjorde på gymnasiet, då var ett bra (dvs det bästa) betyg högst upp på prio-listan, nu vet jag inte längre. Min värld är upp och ner, som vanligt nuförtiden. Det var fan lättare förr när man levde i ovissheten och sin egen drumdristighet utan att man insåg hur idiotiskt man agerade. Egentligen hatar jag ovisshet, men den här ovissheten är den enda som är bättre. Då var man helt och hållet inne i sjukdomen, och även fast man mådde skit så fanns inget annat och det var lättare på något sätt. Det är sjukt. Världen är sjuk. Jag är sjuk.


Kommentarer
Postat av: Emmy

Lustigt. Jag tänkte skriva efter förra inlägget att du ju kan välja att inte skriva vg uppgiften om det känns som att du redan har mycket. Å så kommer du fram till det alldeles själv =) Du är så mycket klokare och starkare än du tror älskade! VG är inte allt här i världen. DU är betydligt mkt viktigare! Puss

2008-09-29 @ 23:06:57
URL: http://parvusangelus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0