Ner och upp

Besöket på öppenvården igår var som att doppa ner kroppen i en aktiv vulkan. Fy fan vilken smärta. Tårar som forsade och sån smärta i hela kroppen. Jag var helt förstörd. Och så fortsatte det hela dagen, bangade Pipes, bra och dåligt, satt hemma och grät till och från. Vid sjutiden fick jag nog, det gjorde så jävla ont i hjärtat, pallade inte mera. Ringde efter hjälp, Emmy kom rullandes på sin häst (cykel) och räddade mig från undergång. Det behövdes. Hon är bäst. Fick pannstryk och lugnade till slut ner mig. Somnade som ett litet barn sen.

Vaknade rätt så utvilad och inte så depp. Har tagit mig upp ur sängen och ska snart dra ner på stan. Jag tar en timme i taget, för jag orkar inte att leva en hel dag, men en timme det borde gå bra. En timme i taget. En timme, bara en timme, sen kanske en till, om jag klarade första timmen. Bara en timme. Det klarar jag.

Kommentarer
Postat av: Emmy

Puss!!

2008-09-20 @ 10:11:23
URL: http://parvusangelus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0