Sidospår

Jag hamnade på sidospår nu, inte så ovanligt för dom som vet hur min basgrupp fungerar. Känner mig duktig ändå, för jag har börjat skriva på vg-uppgiften, och snart kommit en halv sida. Fan va mkt text som ryms när man inte har 1½ radavstånd! Galet. Aja, bara att låta fingrarna knappra mot tangenterna ett tag till.

Det gick bra på jobbet idag med, men var en person kort. Jag och Erika fick slita, utan rast i sisådär 7-8 timmar. Men vi höll humöret uppe ändå, mest hela tiden iaf. Så slut sen, men jag har inte stannat upp än, och det ska jag inte göra heller förrän jag går isäng, då kan jag krascha.

Frejamiddag även denna söndag, ikväll hos Tuss. Kom dit, och maten var klar. Underbart! Och underbart sällskap, underbart gott och underbart tryggt, underbart roligt, underbar saknad och underbar likör (hehe). Underbart slut på veckan.

Nu ska jag försöka hitta till den stora vägen igen och fortsätta med uppgiftsskrivandet.

(Jag lever och ler)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0