Stress hit och dit

Så himla mkt nytt att jag går runt som en sovande staty mest hela tiden. Det ska bli skönt med helg, den är ju snart här, men känner på mig att den inte blir lugn för fem öre. Men får iaf sova hur länge jag vill (nästan)

Vaknade av att två ljuslyktor damp ner i kudden bredvid mig. What? Nemo som var övervänt på att jag skulle stiga upp. Tänk om jag hade fått dom i skallen, AJ säger jag bara. Måste nog hitta ett nytt ställe till dom.

Idag är det först möte med basgruppen, ska sammanfatta våra artiklar. Sen hem och äta lunch och därefter Freja. Kommer att missa första timmen av föreläsningen i eftermiddag, känns inte alls roligt. Jag HATAR att komma sent. Men känns som att jag måste på freja, var inte där förra gången. Måste komma ihåg att anmäla mig innan! För det hinner jag verkligen inte göra efteråt. Jag hatar att stressa, känns som att jag inte gjort nåt annat den senaste veckan. Jag behöver andas! (inte äta)

Jag kommer med största sannolikhet att ramla ner i dammen senare idag. Känns väl sisådär, men jag lär nog inte vara den enda isåfall. Sen dusch, därefter faddermiddag följt av utgång, det blir nog roligt. Det ska bli roligt.

Jag vet inte riktigt hur jag mår, ena stunden vill jag dö, den andra stunden skrattar jag och lever. Det är inte roligt att allt går så jävla upp och ner. Vet som inte vad jag ska tro. Nu måste jag ila, som vanligt.

Kommentarer
Postat av: Emmy

Haha.. kom på nu när jag läste att jag inte kom ihåg att anmäla mig igår när jag va där =) Jag hoppas du får lite lugn och ro i helgen annars kanske jag kommer och kidnappar dej!! Puss!

2008-09-05 @ 16:25:56
URL: http://parvusangelus.blogg.se/
Postat av: Emmy

Jag tycker oxå att vi har en bra relation =) Don't worrie.. syftade inte på oss =)

2008-09-05 @ 19:45:04
URL: http://parvusangelus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0