Trögdag

Så jävla seg dag. Klev upp vid tolv, död efter allt sängaliggande utan sömn... Kände verkligen inte för att fara och träna, som jag hade bestämt att jag skulle göra. Åt frukost först, åt smör och så ville jag försvinna. Men bestämde träff med Emmy på IKSU, gick och la mig ett tag först. Opepp tar jag mig till IKSU, arg på cykeln... Simmade och simmade och simmade. Det var skönt, fler gånger ja tack!

Sen åt jag (less) och sov åter igen. Pluggdagen blev mest en sov-dag, helt knäckt. Lyckades plugga litegrann iaf nu på kvällen, före promenaden med Anna, den behövdes. Just ja, pluggat efteråt oxå, läst i grundboken. Nu ska jag återigen cykla iväg till jobbet, snälla gå lika bra som förra natten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0