Nystart nr 281901?

Jag sover skit, vet inte om det är för all stress eller för katten som aldrig är tyst. Kanske är en blandning. Ringde Josse när jag låg där i sängen och drog mig... Träna? Båda var sega, men till slut tog vi oss till iksu, och det var bra. Nu har jag börjat igen, och då kan det bara bli bättre.

Igår var det en dag som jag helst av allt vill glömma. Jag föll, och jag tog mig inte upp på flera timmar. Vilket gjorde att jag tog några mer eller mindre idiotiska beslut. Men idag är det en ny dag, 0-0. Det har bara varit för mkt att ta in och för mkt att klara av den senaste veckan, och jag har kört på utan att andas, så jag kraschade. Dock har jag inte gråtit, vilket jag hade behövt, och behöver fortfarande. Men det kommer när det kommer.

Nu ska jag försöka få tillbaka livsglädjen, och viljan till att faktiskt vilja stiga upp på morgonen. Än så länge vill jag bara dö när väckaren ringer och jag inser att det har blivit en ny dag. Men det kan bara bli bättre nu, eller hur!?

Först av allt skulle jag bara vilja spy, så jag är tom och kan börja om på nytt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0