Är ledighet överskattat?

Jag har haft rullen full idag, har inte ens fått rulla ihop mig själv soffan ett tag. Därför är jag trött ikväll och har någon konstig smak i munnen. Jag har redovisning imorrn på rapporten. Kanske borde skriva ut och läsa igenom den....

Och efter 12 imorrn är vi lediga på riktigt från skolan tills på måndag kl 9, eftersom ena kursen slutar före helgen och den andra börjar efter helgen! Äntligen en helt LEDIG helg. Nä jag skämta bara, så klart att jag inte är ledig, när är jag det? Jobbar fre, lör och sön den här helgen. Tack och lov för att min bättre hälft är den andra som jobbar hela helgen.

Snorkel. Jag måste tänka efter och prioritera. Jag tycker inte om att göra det. Köra full fart tills det kraschar är min grej, inte att känna efter och typ tänka efter. Konstigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0