Back in track

Känner mig otillräcklig och som en tidsmässig missbrukare av livet.

Helgen har varit underbar, fylld av kärlek, kärlek och lite till KÄRLEK.

Men nu har jag kommit-hem-ångest. Jag vill aldrig sluta röra på mig, jag vill aldrig känna mig hemma och fast i pluggandets prestationsångest. Aldrig sluta fly, aldrig fastna i vardagsångesten, men det gör jag.

Inget gör mig nöjd när man måste ta itu med livet, om och om igen, och kämpa. Jag orkar inte kämpa varenda jävla sekund så fort jag är hemma.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Måste tipsa dig om en superbra sida. Freestreet heter den.



Få presentkort på Nelly eller inte välja själv.



Gå in här helt gratis Har just nu en supertävling där alla kan vinna. Sägs om 500 på valfritt ställe



http://www.freestreet.se/?r=135



Finns även dem mest kända sidan Gratis Bio samla poäng och få hemm massa snygga prylar även där helt gratis. Det bästa är att man inte ens behöver värva utan samla poäng och ändå få snygga saker.



http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=48441

2009-04-13 @ 22:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0