Ginger

MIn mun småbränner av ingefära. Mamma sa att ingefära är bra för sömnen och så läste jag på lite och tydligen är den bra för oro också. Så det kan ju inte bara gå fel. Ingefära-dränkt mat är på listan.

Nemo är på brun/grön bete och imorgon är det onsdag och onsdag betyder för det mesta ONSDAGSHÄNG! Grillning på schemat imorrn. Onsdagshäng är nog det bästa veckans alla dagar kunde hitta på.

Till och från så är jag livrädd, så rädd att jag blir likgiltig, för rädslan är för stor. Kan inte ens sätta ord på den, vågar inte, så rädd är jag, ibland.

Nu är jag mätt och vill inte falla, för då blir fallet tungt.

Kommentarer
Postat av: erika

jag bangar nog inte den här gången ;)

ingefäraté är gott! koka vatten tilsammans med ingefära och citron och lite honing. Bra mot förkylning också. Bara bra grejer det där.

2009-04-28 @ 19:30:59
URL: http://www.metrobloggen.se/surpuppa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0