Ring, klocka ring (jag vill inte ha nyår)

Och så var jag salsad. Den blev kardemummamumsfillibabba-god! Allt är nu nedpackad och jag är redo för att rulla ner till Öbacka. Väntar bara på att killen som gör mig sjuk ska ringa (haha). Försöker fördriva tiden med en somrig drink, gjord på malibu, färsk kiwi (dvs inget för Therése, sorry!) och sprite. Vårfräsch var den och om nån månad är den även sommarfräsch.

Jag tror jag måste börja jobba på mitt tålamod. Det är inte bra, inte alls bra faktiskt. Först och främst så stressar jag alltid till en början, eftersom jag tror att alla andra är extremt snabba och stressar som galningar dom med (fast dom egentligen inte behöver det, men jag stressar ju alltid, så i min värld gör även alla andra det) och så slutar det alltid med att jag sitter och väntar, klar, rastlös och uttråkad på att klockan ska bli lite mera eller på att någon ska ringa/komma. Jag är där just nu. Rastlös och utan tålamod, och just ja, uppstressad också såklart, kan inte andas ut förrän jag eller andra är på rätt plats.

NU RINGDE DET!

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej gums! Tänkte passa på att önska en trevlig valborg, drick lite för mig med är du snäll, många somriga drinkar thanks ;)

2009-04-30 @ 10:04:35
URL: http://fearsofjune.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0