Rosa-torsdagen

Sitter med kalla fingrar och trummar på tangentbordet. Jag vill upp och hoppa, hoppa som en loppa, dansa alla rörelser ur min kropp och leva och le. Fingrarna lär inte bli varmare än på ett tag, borde fortsätta skriva på rapporten, har iaf kommit en liten bit på vägen nu så det känns liiiiiite skönt, men bara lite. Jag är dock inte effektivast i staden (plugg hela dagen sa jag) men började inte förrän vid halv 3, sen har jag omotiverade pauser lite nu och då. Men jag har klarat av 2 av mina delmål, ett kvar nu och sen är det dags att formulera nya delmål (dom är jobbiga).

Jag vill bara ha fredag eftermiddag så jag får duscha och göra mig fin och äta gott med mamsen och papsen och älsklingen och sova för att sedan vakna upp och fara till övik! Miniweekend där på hotell med inomhuspool och pingisbord! Simla nice!

Plugg knappt två timmar till?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0