Status qué?

Har inte kommit så mycket längre med rapporten, har istället skakat min kropp och dansat och hoppat och sjungit och skrattat åt Nemo, gullbullen. Känner att jag vill komma en punkt till i rapporten innan jag får ta helg på riktigt, men får se hur det blir med det. Just nu vill jag inte förstöra mitt uppåt-humör med trista ord och överdrivna tankeverksamheter. Eller? Eh jag har i-lands problem just nu. Sånna gillar jag ändå, fjantiga men ändå jobbiga i-lands problem utan att hjärnan är fuckad och man behöver hjälp från psyket.

Fick en anka av Therese och Joanna för typ 1½ år sedan, men har glömt bort hans namn och kommer inte på det! Någon som vet?

Nu ska jag swifta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0