Update

Igår lekte Lotta och jag olika djur på väg till ICA. Det var barnsligt roligt. Hängde även på UD:s hemsida och kollade in säkerhetsstatusen för olika länder i sydamerika. Satte i mig en påse popcorn innan filmen började, sen gick jag isäng efter halva. Fick massage av Magnus. Jag ger han energi. Det säger han.

Just ja, onsdagskvällen var nice. Vi var onyktra, rätt så. Mera sånt roligt med mamman!

Idag har jag, Anna och Erica slängt Kajsa i väggen och morrat extra mycket åt henne innan vi gjorde det.

Folk säger att det är fredag, det är det nog. Och att det är min lediga helg, det är det inte längre. Men folk säger att min helg verkar kunna bli skojsig. Det hoppas jag stämmer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0