Vita mystiska fläckar... och vårstädning!

Har påbörjat en vårstädning av lägenheten, det är bra. Känner mig duktig efteråt. Ska fortsätta den imorrn. Nu väntar jag på att mitt bröd ska bli klart, blir så sugen av doften från det!

Jag har hittat vita fläckar lite överallt här hemma, på golvet, på en av mina tröjor och i sängen. Alla ser ut att komma från samma källa, vilket är lite konstigt med tanke på vad fläckan är av. Är nämligen tandkrämsfläckar. Hur fan lyckas man få en sån i sängen? Vad gjorde jag igår kväll? Hmm...

Kommentarer
Postat av: Martina

jag längtar tills på fredag, så himla trevligt! puss hoppas du har en bra dag!



Ska vi vara hos mej eller?

2009-04-22 @ 11:27:05
URL: http://mae.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0