You spin my head right round

Jag tog mig inte upp i tid imorse. Kan bero på att jag jobbat natt hela helgen och inte haft chans att vända tillbaka dygnet. Men det blir som det blir ibland. Jag har iaf stigit upp nu och ska snart fara till skolan. Kläder har jag dessutom på mig och har ätit och druckit och missberäknat min muns förmåga att hålla vätska.

En massa mardrömmar har jag haft inatt. I en av dom så blev min handled missbildad, ännu mera. Men så kom Ubbe till undsättning och slog till den rätt så den såg nästan normal ut. Dröm-tack!

Kommentarer
Postat av: Ubbe

Hurra för Ubbe i drömmar! Mycket bra insats! =) Du får gärna drömma om mig fler gånger när jag gör sånna bra saker ;) Puss

2009-04-21 @ 12:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0