Doo rags

Jag gick den pinsamma promenaden hem imorse. Iförd lördagskvällens kläder, med skor och utsuddad ansikte trotsade jag vädret och gick hem i snöblåsten. Jag skämdes, kände mig som en out-night-standare som varje söndags förmiddag traskar hem i sin partyoutfit, och får SKÄMMAS.

Nu behövde iofs jag inte skämmas, sov hos min älskling, men mina linser ville ut så jag var tvungen att fara hem alldeles för tidigt. Jag saknar dig redan sötnöt!!!

Gårdagen  var simla nice. Att träffa Malin igen, att få festa med ex-frejaner, en full lägenhet och den klassiska leken "tyra be a...". Jag tror nästan det var för nice igår, inte fyllemässigt, där låg jag på en oväntat bra nivå, men rolighetsmässigt, för idag verkar jag inte få ha roligt alls. Tur att dagen är slut snart.

Kommentarer
Postat av: Mae

Hej hjärtat. Förlåt att jag envisades med att vara kvar när ni ville gå ut!

Söndagar=bajsdagar.

Men jag hade jätteroligt igår. PUSS

2009-02-08 @ 23:10:35
URL: http://mae.webblogg.se/
Postat av: trasan

"walk of shame" :P



å, doo rags. måste ladda hem den låten! kommer du ihåg? :)

2009-02-08 @ 23:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0