Grubbel & grattis

Ass-middag igår, var riktigt riktigt trevligt! Mera sånna trevligheter. Men fan va kallt det hann bli medan vi var inne på O'learys, dropp på 14 grader. Jisses.

Har varit hemma hela dagen idag, kan inte göra nåt vettigt. Mår dåligt för att jag inte kan hjälpa min älskade Therése. Vill lindra hennes smärta och att hon ska må så bra som bara möjligt. Tänker på henne mest hela tiden, min älskade Therése som blev mamma tidigt i natt till en liten prins som heter Loke. Ett stort grattis till de stolta föräldrarna.

Jag skäms för att jag har det bättre just nu, vilket iofs får mig att må sämre igen. Fast så jävla mycket bättre är det inte, men det är hanterbart och inte nytt och skrämmande som det är för vissa andra. Mina tankar finns hos dig. Det är helt sjukt vad saker kan förändras snabbt, allt blir upp och ner och ens egen verklighet sätts på prov.

Men jag vet att allt kommer att bli bra, Loke måste vara stark för han har världens starkaste mamma att brås på.

Kommentarer
Postat av: tess

tack gumman! va fint skrivet.

åh, nu började jag gråta igen :P

2009-03-02 @ 20:25:16
URL: http://tessibus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0