Igår var en stor dag för mig

Igår gjorde jag en grej som jag aldrig gjort förut i hela mitt liv! Snacka om modigt av mig!

Så här gick det till: Kände efter middagen att jag var lite sugen på något sött. Och så kom jag på att jag fått apelsiner av mamma. Apelsiner, vilken grej! Jag närmade mig den brandgula frukten försiktigt, tog fram kniven och skar den i klyftor, alldeles själv, och sen åt jag upp klyftorna (notera: ej skalet)! Värsta grejen va! Har aldrig ätit en hel apelsin själv förut! Mamma har hjälpt mig förut nån gång, typ skalat den eller klyftat den, annars äter jag inte apelsiner, men nu kan jag göra det själv! Hurra till mig!

Kommentarer
Postat av: Emmy

Coolt! =) Så himla duktig =) Puss

2009-02-13 @ 19:42:48
URL: http://parvusangelus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0