Jag känner på mig att det här kommer bli en bra dag och bra kväll och allt är så bra, bara bra brabra.

Min första riktiga sovmorgon på länge, ingen skola att kliva upp till, inge samtal eller doktorsbesök, inget jobb och då jag inte jobbat natt just den natten. Så underbart. Fast rastlösheten slog snabbt till, men jag vägrade gå upp innan 9. Det är ju tamejfan lördag! Vaknade först vid halv 4 och skickade svammel sms till Magnus som fortfarande jobbade.

Nu lyssnar jag på gaaaaaaaam (gammal) musik, som plingar och skriker fram minnen inom mig. Bra eller anus? Det återstår att se, men jag känner mig iaf levande. Nu ska jag måla, plugga, städa eller sy. Vid 14 ska jag möta Freja-Malin på busstationen. Helt galet nice!!!!

Kommentarer
Postat av: Tuss

Å va roligt att träffa Malin=) Hälsa henne med en jättekram från mej. Massor av kramar till dej, saknar.

2009-02-07 @ 10:57:36
URL: http://tingelingtuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0