Jerboa and his crew

Har varit med min älskade Tess ikväll. Det var länge sen. Ojoj vilken mage hon har fått! Helt sjukt att hon bär på ett liv. Jag blev helt fascinerad av att känna Lokes (babyns) sparkar, och se hur det faktiskt syns på magen vart han sparkar. Helt magiskt! Den männskliga kroppen är alltbra underbar ibland.

Vi besökta sen ett djur. Eller var det verkligen ett djur? En kropp men flera olika djur rymdes i den lilla varelsen. Liten som en råtta, bakben som en känguru, nos som en gris, svans lång som en gud vet vad med en indianfjäder på svanstippen, framtassar som en dinousarieoch pälsen var en blandning mellan päls och fjädrar. Och nu tror ni säkert att jag svamlar, att jag drömt eller nåt, men det har jag INTE. Detta underliga djur heter "Jerboa".



Vi höll på dö av skratt när han sprang (läs: gled och slirade) runt på golvet!

Kommentarer
Postat av: tess

frank! hur lustig som helst, och faktiskt väldigt söt :)

2009-02-06 @ 14:06:32
URL: http://tessibus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0