Konst(igt)

Idag har jag skapat konst. Om du inte vet vad konst är så köp den där boken som förklarar allt det dära.

Sitter hos Tess och Loke. Hon har också skapat konst. Jag tror jag har en sticka i mitt finger. Hur fan får man stickor på vintern? Snart ska vi äta pommes, hamburgare och beasås och beasås.

HHAHAHAHAHA! Nu står Tess och försöker mäta sin mage med ett måttband, ett sånt där hårt. HAHA. Det ser extremt roligt ut. Hennes midjemått är ganska stort. (Öppet för egna tolkningar)

Nu ska jag visa henne nåt roligt.


Kommentarer
Postat av: Lina

Haha men tres då.. hhihi kan tänka mig att det såg roligt ut! Saknar er!

Vi måste dra ihop nåt nån dag!

pusskalas!

2009-02-22 @ 13:30:57
URL: http://fearsofjune.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0