Light up

Jag var ute och gick kvart i tio imorse! Helt underbart vackert var det ute. Sisådär 13-14 minusgrader, sol och gnistrande snö, och en underbar Lotta på min högra sida (ibland vänstra). Kunde inte ha fått en bättre start på denna dag. Fler promenader i det vackra vintervädret ska bli av!

Lotta sa att vi har fått lön idag. Säg inte det till mig sa jag!!! Och så köpte jag en klänning och en top. Iofs på Flott där dom har REEEAAA. Men ändå. Fast det var riktiga klipp. Helst klänningen som hade kostat 900 kr. Jag gillar dyra klänningar som kan köpas för en billig slant. Jag kommer vara så fin denna försommar!

Tess och jag åt på MAX och pratade och pratade och pratade. Sen skrattade vi, iaf jag en massa när hon berätta vissa saker, så mycket att jag fick kramp i käkarna. Därefter kom jag på att jag skulle köpa ett par chinos som passar, och det gjorde jag. Ka-ching där försvann mer pengar! Sen gedde jag mig. (Ja jag vet att det inte heter gedde men jag gillar "gedde").

Denna kväll blir lugn, ska vara så frisk som det bara går imorrn då det är mys på schemat!!

Kommentarer
Postat av: Tuss

Å jag älskar dej=)

2009-02-13 @ 19:37:10
URL: http://tingelingtuss.blogg.se/
Postat av: Ubbe

Tack hjärtat! Du är oxå bäst å jag saknar dej så det gör ont i mitt lilla ubbehjärta! Puss

2009-02-13 @ 22:48:25
URL: http://parvusangelus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0