Skruvat.

Denna måndag var inte min favoritdag heller. Jag har aldrig riktigt kommit igång, väldigt segstartad idag. Tog mig iofs ut imorse för att låna bok på bibblo och sen träffa flumhippie läkaren på vårdcentralen. Tack och lov var han inte lika kass som han såg ut. Han ska skicka en remiss till öron på sjukhuset. Det är bra, nu är bollen i rullning.

En till sak som var på väg i rullning var jag själv. Skulle precis gå ner för genvägsstigen efter jag gått över vägen som går upp till iksu till slut, och den var full av nyfallen snö, men ändå delvis upptrampad. Fast det skulle just köra förbi en bil så jag väntade tills den passerat, ville inte att den skulle se mig ramla om jag nu skulle lyckas med det. Såklart ramlar jag och glider ner på rumpan. Tur att det var mjukt underfall att landa på. Lite roligt var det faktiskt, attans bara att jag blev full av snö och blöt och hade en bit kvar att gå.

Kommentarer
Postat av: tess

AKTA FISKHANDEN!

2009-02-09 @ 20:41:18
URL: http://tessibus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0