Upp tidigt och isäng sent

Idag är det en vanlig fredag för mig. Psykoterp 8.15 sen jobb inatt. Psykoterpen var bra som vanligt, givande som alltid. Idag pratade vi om automatiska tankar. Jag har många fler än vad jag tror, och de ploppar upp oftare än vad jag tror med.

Nu fisksoppa (igår var det en perfekt dag för soppa) sen seminarium på skolan - "Att bli klient". Känns som att jag borde kunna lite om det. Haha. Varit "klient" i sisådär 5 år. Känns verkligen inte så speciellt längre eller konstigt eller jobbigt att häva ur sig sina innersta, knäppaste tankar. It's my everyday.

Jag hade drömdate inatt med. Så himla trevligt. Det verkar ju verkligen fungera! Lovely.

Just ja! Min tandköttsflärp ovanför ena visdomstanden gör ont igen, röd och stor! Illa. Att själv klippa av den är nog inte en sån bra idé har jag kommit fram till.

Kommentarer
Postat av: mae

Nej men för guds skull Frida , gör inte det. Men du borde verkligen be tandläkaren om sånt där bedövningsmedel. Hjälper skitmkt!



Vad härligt med soppa, en alldeles PERFEKT dag för soppa!

2009-02-21 @ 10:19:55
URL: http://mae.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0