Vissa kallar mig för ett lyckopiller

Det finns människor här i världen som tycker att min närvaro är som ett slags lyckopiller. Sånt gillar jag, då känner man sig verkligen uppskattad och älskad och omtyckt och alla sånna härliga känslor.

Dagens största problem: känns som jag har nåt i ena ögat, nå skräp eller nåt. Har irriterad mig hela dagen, men hittar inget! Mitt andra problem är att Nemo snodde en riskaka av mig som hon tuggade sönder och halvt åt upp. Observera ordet HALVT. Den andra halvan ligger utspridd på golvet. Mitt sista problem handlar om beslutsångest, inte jobbig sådan men dock beslutsångest.

Jag borde köpa kakao.

Kommentarer
Postat av: Tuss

Du är ett lyckopiller=) som sprider värme enda in i hjärtat. Kärlek till dej.

2009-02-18 @ 21:00:57
URL: http://tingelingtuss.blogg.se/
Postat av: tess

du är verkligen ett lyckopiller!

2009-02-18 @ 22:30:15
URL: http://tessibus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0