Besöksförbud

Att skita i mina måsten och bara göra det jag ville, det som var möjligt att göra, det gjorde mig gott ikväll. Jag ska börja skita i fler saker när jag ändå inte får något gjort. Att gräva min egen grop är ingen bra strategi för överlevnad, jag som just börjat sparka ner jord i min metersdjupa grop för att minska mörkret och kylan, och så tar jag plötsligt fram spaden igen! Idioti, ren idioti, that's for sure. Tack och lov kastade jag bort spaden efter ett tag, långt, långt bort, långt bort, långt ner under snön sjönk den och kommer inte komma fram till våren. Det vet jag, för ingen spade får komma närmare mig än 250 meter.

Jag ska börja skita i saker oftare när det ändå inte går framåt. Vi tar det sen, jepp jepp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0