Skithelg

Jag har nog haft min sämsta helg på väldigt länge. Enligt mig börjar helgen på fredag kväll, vilket betydde 9 timmars bussresa för mig. Det följdes sen av..... i princip ingenting. Soffa, tv, äta, sova, sova, soffa, halvsova, hosta, hosta slem, hosta torrhosta, nysa, tjutningar, sova, illamående, värk, panik och stress.

Känner mig så jävla ensam, länge sen jag kände mig så himla ensam förut. Isolerad och instängd. Klöser och skriker, sparkar och sviker. Har velat ringa en massa vänner idag (och igår för den delen med) men så kommer jag på att jag inte pallar att prata i mobilen, tjuter som fan, hela tiden, och änu värre blir det när jag håller cellklumpen vid örat. Vilket gör att jag känner mig ännu mer ensam, kan inte ens prata med folk. Ensam ensam ensam ensam ensam ensam.


Kommentarer
Postat av: Emmy

Ja, jag saknar anna pihl! och soffan och dej =) Även när det känns om mest ensamt är jag ändå hos dej i hjärtat! Du kan ringa mig även om du inte orkar prata. Jag kan bara finnas där som sällskap =)

2009-01-04 @ 20:47:54
URL: http://parvusangelus.blogg.se/
Postat av: Emmy

Ja, jag saknar anna pihl! och soffan och dej =) Även när det känns om mest ensamt är jag ändå hos dej i hjärtat! Du kan ringa mig även om du inte orkar prata. Jag kan bara finnas där som sällskap =)

2009-01-04 @ 20:48:53
URL: http://parvusangelus.blogg.se/
Postat av: tess

gumman då :(

orkar du hitta på något i veckan? bara sitta i mjukisar och göra ingenting med mig och Loke? :)

2009-01-04 @ 22:11:09
URL: http://tessibus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0