Sötdag

Tack för att ni bryr er, ni som kommenterar och bryr er på annat sätt!

Och allt är ordnat med antagningen, så jag har verkligen andats ut idag! SKÖNT. Ett klippblock släpptes från mitt hjärta.

Idag klev jag upp 7 och ville inte göra det, av flera orsaker. Och nu så här efteråt önskar jag att jag inte klivit upp för 1) vi såg en film som jag redan sett 2) dom tog ingen närvaro så det spelade ingen roll egentligen (hade seminarium) 3, 4, 5 -10) Hade varit mycket mysigare att stanna i sängen, där fanns värme och trygghet.. Men men. Fick prata med topnotcharna och vara dryg. Haha. Älsk-A blev så glad att hennes tum-hållning har gett resultat. Hehe.

Nu är jag hemma... fast jag är iofs oftast hemma när jag bloggar så det var väl inget nytt. Aja. Nemo är gullig och pratar japanska eller nåt annat språk som jag inte förstår. Jag är lite trött men mest av allt är jag SÖÖÖTSUUUGEN. Är ju trots allt fredag så jag måste nog göra nåt vettigt åt den saken = gå på affärn och köpa nåt gott till fredagskvällen, för att piffa upp den lite. Funkande nämligen inte med juice och russin, som var det bästa söta jag hittade hemma. Men middag först, jepp jepp!

Nu till nåt annat. Jag har börjat försöka förstå varför jag reagerar och tänker som jag gör, det är väldigt bra och givande. Att analysera sina tankar, och ta det ett steg längre så det går att ändra på det som inte är så bra. DET ÄR BRA.

Jag tycker om när folk visar att de ser och bryr sig, ser det nya och värmer mitt hjärta. Tack.


Myers missing.

Kommentarer
Postat av: Ubbe

Åh vad skönt att det löste sig med skolan! Härligt oxå att läsa om din positiva inställning! Du är så himla bra! Älska! Puss!

2009-01-09 @ 17:55:20
URL: http://parvusangelus.blogg.se/
Postat av: tess

va skönt att det ordnade sig med skolan där :)

2009-01-10 @ 01:08:50
URL: http://tessibus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0