Dunk dunk bank bank

Återigen morgon och återigen vaknar jag tidigt utan ro i kroppen. Någon sliter i mina armar, benen är fulla av myror och hjärtat dunkar för snabbt. Upp upp upp, bara UPP!

Bastade igår, det var väldigt nice. Blev så mjuk och mör och skön i kroppen efteråt, förmodligen för mör för (för mörförmörför) att orka fortsätta umgås resten av kvällen. Jag avvek när dom andra for på Bishops. Men det kändes som rätt beslut.

Magnus är bye the way världens gulligaste! Dessutom har jag köpt världens coolaste linne till mig. I dig (engelska). Eller har jag redan skrivit om det? Aja struntsamma, det är så coolt att det gärna kan omnämnas två gånger i min blogg.

Nu ska jag förbereda mig inför seminariumet som Anna och jag ska pina oss igenom efter lunch, you and me baby. Hehe.

Kommentarer
Postat av: tess

på fredag ska jag ut till mamma och på lördag ska jag och loke till bjurholm och sova över. vilken bummer :( hur ser söndag ut?

2009-05-14 @ 10:19:26
URL: http://tessibus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0