Livets mening är...?

Idag har jag jobbet, på årets varmaste och finaste dag hittills. Extremt surt måste jag säga. Jag vill oxå vara ute och bara slappa i det fina vädret! Känns som att jag aldrig kommer att få göra det. Är det inte solning som är meningen med livet? Jag börjar undra om jag prioriterar fel. Vad är min mening med livet? Att jobba så jag får pengar så jag kan shoppa och spendera pengarna på andra sätt? Jag känner mig missnöjd med min livsfilosofi, om jag nu har någon sådan.

Dagens tre ord: missnöjd, smärta och crush.

Kommentarer
Postat av: Emmy

Jag tror att meningen i livet är att fylla livet med mening! =) Snart solar vi och har det skönt tillsammans! Bara lite drygt 2 dagar kvar nu!!!!! Längtar! Puss

2009-05-17 @ 18:44:02
URL: http://parvusangelus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0