San Jose, sant?

Och så var helgen över, igen. Alla helger verkar ta slut så snabbt. Hinner bara jobba och sova, jobba och sova osv. Nu sitter jag med axelvärk-allan och önskade att min personliga massör vore här.

Anna och Erica har just farit hem. Vi har mailat Costa Rica. Ta emot oss med öppna armar, ja tack! Vårat möte avslutades med att Anna och jag försökte kasta Nemo på ett träd (läs: ej kasta utan snarare lyfta fram till ett träd för att hon skulle kardborra sina klor mot stammen) utan lyckas.

Har seminarium kl 8 imorrn, det känns inte helt solklart möjligt. Jag ska försöka, men kroppen säger NEEEEJ FRIDA SOV och LIGG STILL. Men det vore som himla bra att vara där, inför tentan och så. Så jag ska, kan ju sova sen efteråt. Hehe. Nu ska jag rota fram nåt festligt söndags-kvällsfika och smörja in mig med sånt där tiger-lukta-stark-smörja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0