Spaaaa är braaaa

Igår var jag och Magnus på IKSU Spa. Vi tog 1:ans buss dit ut. Det var konstigt, att åka den bussen utan att hoppa av på hållplatsen utanför Frejagården. Många minnen bubblade upp längs vägen, starka och betydelsefulla sådana. Det kändes konstigt.

Spa var vad jag behövde, avslappning, värme och lugn. Myset jag fick på köpet skadade inte heller. Jag somnade i solsimulator-rummet. Det var nice. Jag tycker om att somna i solstolen.

Väl hemma var jag sjukt trött, vaknade vid 4 imorse och klev upp 7 för att fara till psykoterpen. Lägg till värme på det och kroppen blir helt mör. Men här överraskade jag mig själv - jag höll mig nämligen vaken hela kvällen! Måste vara nåt nytt rekord. När jag till slut gick och la mig trodde jag att jag skulle få sova hela natten. Jag vaknade 2.

Just ja, fick mitt första myggbett igår när jag var ute med Nemo i skogen. Jag har inte saknat myggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0