Sista orden från Sverige på ett tag

Sitter i Tuss lägenhet. Vi är lagomt sega för en söndag men vi lyckades ändå ta oss till affären och äta tacos till frukost. Hehe, mumma! Om 12 timmar så är jag på flygplatsen och väntar på flyget till Bryssel och sedan Chennai. Det är galet, helt galet. Men känns ganska bra, för nu händer det, på riktigt! Jag är förväntansfull och tränger bort rädlsan och oron i kroppen, den tar för mycket plats. Jag ska på livets resa och det ska bli en härlig upplevelse.

Kommer dock sakna min nära och kära, maquebebbe och snorkas (dom närmaste) och sedan mina underbara kompisar! Håll några tummar för mig, så ses vi efter den 16 december.

Vet inte om jag kommer att uppdatera bloggen i Indien, men på något sätt ska jag ge livstecken från det kaotiska och färgglada landet.

Puss puss!

Kommentarer
Postat av: Frohm

Jag är säker på att det du kommer att få en underbar resa! Oroa dig inte!

2009-11-08 @ 18:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0