Sol i Trichy idag!

Sol sol sol och varmt och skont och svettigt saklart. Jag svettas myyycket, top 3 bland oss fran sverige skulle jag nog saga. Vissa indier, helst nagra gamla tanter har pa sig mossor, for det ar ju "vinter" har. Haha. Isafall gillar jag vintern.

Besokt ett alderdomshem, alkoholberoende behandlingscentrum och ett indiskt college, + det storsta hinduiska templet som finns. Maktigt!

Svar till syrran: njae finns typ inge torkad frukt. valdigt konstigt. har kakat lite notter och sa... kanske hittar nat snart far jag hoppas.

Kommentarer
Postat av: stor syrran

hej hej. synd att det inte finns något sådant!! När du väl kommer hem till jul då får du riktigt svensk mat där du kan äta typ allt, eller ja det finns ju mer här för de som har olika allergier i alla fall.



Själv sitter jag o skriver på c-uppsatsen i mulet umeå - skitväder kallas det! såg på vädret imorse och umeå har haft 8! timmar sol i hela november - mindre underbart!



kunde du läsa länkarna jag la in igår i min kommentar?

kram kram

2009-11-19 @ 09:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0