Fredags kväll

Fredag idag och så även ikväll, dvs fredagskväll. Det brukar ofta betyda mysåmys eller ståhejmedtjej(ja eller kille). Ikväll betyder det ännu en till kväll då jag sitter ensam i soffan. Okej, jag vet att jag tjatar på om att jag är ensam, men jag är ju det. Aja ni har nog fattat det, så nu skiter vi i det.

Dagens höjdpunkter (i det grå)
- Syrran kom med blåbärskaka som hon bakat åt mig! Jag fick den genom balkongdörren. Tack, den var supergod!!! Nemo fick dessutom en leksak av sina kusiner, den verkar tydligen oxå supergod om man ska försöka tolka hennes salivproduktion.
- Jag kom på att jag har coca cola i kylen! Fatta vilken lycka! Fredag och cola.
- Jag har haft så mycket energi att jag löst ett korsord! (okej det var typ världens minsta barnkorsord, men ändå)
- Min spottkopp är inte alls lika grön/gul och full idag.


Tänkte bju på nå bilder...


Så här kände jag mig tidigare idag.


Nu är det mer såhära. Som ni ser, en klar förbättring!

Kommentarer
Postat av: Lina

men gumsan då!



Vilka roliga bilder du la upp, du är ju fööör söt :D Min fridilus! Du får blir frisk så vi kan mysa nån dag! :D puss

2009-09-05 @ 08:48:51
URL: http://fearsofjune.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0